خرید پارتیشن فریم لس شیشه ای از باتیس دکور

مستقیم از تولید به مصرف، کیفیت و تعهدی که به قیمتی مناسب، نظم و تخصص را به فضای شما می‌آورد.

چرا باتیس دکور؟

چرا خدمات باتیس دکور همیشه و همیشه انتخاب بهترین ها، مجموعه ها و مراکز معتبر است؟

کیفیت تضمینی

قیمت رقابتی

تحویل به موقع

بدون واسطه

برای هدیه دادن نظم به محل کارت و زیباتر کردنش اماده ای؟

پارتیشن فریم لس شیشه ای

پارتیشن شیشه ای فریم لس که با نام لاتین Frameless glass partition نیز شناخته می شود یکی از انواع پارتیشن های شیشه است که در پروسه ساخت آن از متریال های مختلفی نظیر یراق آلات همراه با یک قاب نازک استفاده می شود. این پارتیشن را با نام پارتیشن شیشه ای بدون قاب نیز می شناسند که صحیح نیست چرا که در توسعه آن از قاب و یراق استفاده می شود. واژه فریم لس به علت زیبایی بسیار این پارتیشن است که انگار قاب ندارد.

جهت ثبت سفارش میتوانید از روش های زیر میتوانید اقدام کنید

09124374363

021-91691941

خرید مستقیم پارتیشن شیشه ای از کارخانه

36 ماه ضمانت نامه کتبی

هماهنگی ، آماده سازی و اجرای سریع

شیشه سکوریت 10 میل درجه یک

نمونه کارهای پارتیشن اداری

0
رضایت مشتری
0
کارهای انجام شده
0
کارهای در حال انجام
0
شماره خفن

مشتریات ما

سوالات متداول

انواع پارتیشن فریم لس شیشه ای باتیس دکور کدامند؟

باتیس دکور به تولید و توزیع دو نوع تک و دو جداره از پارتیشن فریم لس می پردازد.

انواع شیشه در ساخت پارتیشن فریم لس شیشه ای کدامند؟

شیشه های تک جداره، دو جداره، مات و طرح دار از محبوب ترین ها هستند.

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس چقدر است؟

محاسبه قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد لذا بهتر است برای محاسبه دقیق قیمت بهتر است با متخصصین باتیس دکور ارتباط بگیرید.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

واحد فروش

09124374363

واحد فروش پشتیبانی

021-91691941

شعبه دوم

021-91691941

توضیحات بیشتر

پارتیشن شیشه ای فریم لس باتیس دکور

پارتیشن شیشه ای فریم لس که با نام لاتین Frameless glass partition نیز شناخته می شود یکی از انواع پارتیشن های شیشه است که در پروسه ساخت آن از متریال های مختلفی نظیر یراق آلات همراه با یک قاب نازک استفاده می شود. این پارتیشن را با نام پارتیشن شیشه ای بدون قاب نیز می شناسند که صحیح نیست چرا که در توسعه آن از قاب و یراق استفاده می شود. واژه فریم لس به علت زیبایی بسیار این پارتیشن است که انگار قاب ندارد.

پنل های شیشه ای استفاده شده در این پارتیشن در حالت های بالا و پایین روی ریل افقی نصب می شوند و ستون عمودی ندارد که به همین علت دید بدون مانع را فراهم می آورند. پارتیشن های فریم لس، ظاهری جذاب و مدرن به محیط می دهند و در اغلب موارد برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرند چرا که استفاده از آن ها به بزرگتر جلوه دادن فضا کمک بسیاری می کند.

همچنین نصب پارتیشن فریم لس بسیار آسان تر از دیوارهای آجری است و به همین علت اغلب کارفرما ها از پارتیشن های فریم لس استفاده می کنند چرا که زودتر آماده می شود. از کاربرد این پارتیشن ها می توان به بیمارستان، اداره ها، بانک ها و مکان هایی که نیاز به مقاومت بالا در برابر فشار، ضربه و تغییرات دمایی دارند اشاره داشت. در تولید این پارتیشن ها می توان شخصی سازی های مختلفی نظیر انتخاب متریال، نوع شیشه، رنگ شیشه و همچنین حک کردن لوگو و آرم تجاری را انجام داد.

انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن فریم لس شیشه‌ای یکی از مدرن‌ترین انواع پارتیشن‌ها در محیط‌های اداری و تجاری است. این نوع پارتیشن با تقسیم‌بندی فضاهای یکپارچه به اتاق‌های شیشه‌ای کوچکتر، امکان مشاهده کامل فضا بدون هیچ مانعی را فراهم می‌کند. این ویژگی به ویژه برای فضاهای اداری بسیار مناسب است.

پارتیشن فریم لس شیشه‌ای به علت نازک بودن فریم دور، به پارتیشن‌های بدون قاب شهرت یافته‌اند. این فریم‌های نازک از جنس آلومینیوم یا فلزهای دیگر ساخته شده‌اند که شیشه‌ها را درون قاب نگه‌دارند. این ویژگی باعث می‌شود تا پارتیشن فریم لس شیشه‌ای به عنوان یک گزینه محبوب برای تقسیم فضا در محیط‌های مختلف، از جمله محیط‌های اداری و تجاری، شناخته شود.

پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره باتیس دکور

پارتیشن شیشه‌ای فریم لس تک جداره از جمله پارتیشن‌های مدرن و کارآمد در محیط‌های مختلف است. این نوع پارتیشن‌ها از پروفیل‌های بسیار نازک استفاده می‌کنند و به صورت بدون قاب نصب می‌شوند. این ویژگی باعث قیمت مناسب و زمان کمتر برای نصب آنها می‌شود. همچنین، پارتیشن شیشه‌ای تک جداره باعث کاهش آلودگی صوتی می‌شود و در مکان‌های شلوغ، استفاده از نوع دوجداره توصیه می‌شود.

برای افزایش جذابیت در نصب این پارتیشن‌ها، می‌توان از انواع شیشه رنگی یا مات استفاده کرد. پارتیشن تک جداره شیشه‌ای بدون قاب فضای کمتری را اشغال می‌کند و برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است. این نوع پارتیشن از یک لایه شیشه تشکیل شده است که باعث نازک بودن و سبک بودن آن می‌شود.

انواع شیشه در ساخت پارتیشن فریم لس

پارتیشن‌های شیشه‌ای بدون قاب، در مقایسه با تصورات عموم، استحکام بالایی دارند. این پارتیشن‌ها از شیشه‌های سکوریت یا لمینت ساخته شده‌اند که به آن‌ها مقاومت و استحکام بالایی در برابر ضربه، فشار و تغییرات دمایی می‌دهد. شیشه‌های استفاده شده در ساخت پارتیشن‌ها ممکن است از انواع مختلفی باشند.

  • شیشه‌های طرح دار و رنگی: از شیشه‌های تک جداره و دوجداره با طرح و رنگ برای زیباتر کردن محیط و استفاده از لوگو برای برندینگ پارتیشن‌های شیشه‌ای استفاده می‌شود.
  • شیشه‌های تک جداره: این نوع شیشه‌ها از شیشه‌های سکوریت با ضخامت 8 تا 12 میلیمتر استفاده می‌کنند که مناسب برای فضاهای کوچک هستند. نصب آسان و سریع دارند، نور از آنها عبور می کند، فضا را دلباز و از آلودگی صوتی جلوگیری می‌کنند.
  • شیشه‌های مات: برخی از اتاق‌های شیشه‌ای برای حفظ حریم شخصی نیاز به پوشیدگی دارند، مانند اتاق جلسات، کنفرانس یا حتی حمام شیشه‌ای در محیط منزل.
  • شیشه‌های دوجداره: این نوع شیشه‌ها به دلیل دو لایه شیشه، دارای ضخامت بالاتر هستند و عایق مناسبی برای آلودگی صوتی و حرارت فراهم می‌کنند.
مزایای خرید پارتیشن فریم لس شیشه ای باتیس دکور

باتیس دکور، در تولید پارتیشن های خود از متریال های درجه یک استفاده می کند تا شما از کیفیت محصول مطمئن باشید. علاوه بر این باتیس دکور یکی از تولید کنندگان پروفیل است که بدون واسطه محصولات را از تولیدی به شما عرضه می کند. تیم ما سعی کرده تا محصولات خود را با کیفیت تضمینی ارائه دهد و نیازی نیست تا درباره نوع متریال، طرز ساخت و کیفیت نهایی نگرانی داشته باشید.

استفاده از بروزترین طراحی ها، جدید ترین پروفیل ها و همچنین مدل های مدرن در توسعه محصولات، یکی از اصلی ترین المان هایی است که تیم سازنده پارتیشن های باتیس دکور رعایت کرده است.

باتیس دکور چیست؟

باتیس دکور برندی مطمئن در زمینه تولید انواع پارتیشن های ساختمانی است که جزو معدود تولید کنندگان داخل کشور محسوب می شود. باتیس دکور با حذف واسطه ها و ارائه مستقیم محصولات به مشتری توانسته علاوه بر کاهش قیمت، مانور بسیاری بر روی افزایش کیفیت محصولات نیز داشته باشد.