خرید پارتیشن اداری از باتیس دکور

مستقیم از تولید به مصرف، کیفیت و تعهدی که به قیمتی مناسب، نظم و تخصص را به فضای شما می‌آورد.

چرا باتیس دکور؟

چرا خدمات باتیس دکور همیشه و همیشه انتخاب بهترین ها، مجموعه ها و مراکز معتبر است؟

کیفیت تضمینی

قیمت رقابتی

تحویل به موقع

بدون واسطه

برای هدیه دادن نظم به محل کارت و زیباتر کردنش اماده ای؟

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری باتیس دکور، یکی از بهترین ابزارها برای استفاده در محیط هایی است که فضای بسیاری دارند و می خواهید اقدام به بهینه سازی فضا کنید. تقسیم بندی فضا با استفاده از پارتیشن دیواری می تواند باعث بالا رفتن راندمان کارکنان، افزایش ارتباط و بهبود فضای کار اشتراکی کارکنان شما شود.

جهت ثبت سفارش میتوانید از روش های زیر میتوانید اقدام کنید

09124374363

021-91691941

خرید مستقیم پارتیشن شیشه ای از کارخانه

36 ماه ضمانت نامه کتبی

هماهنگی ، آماده سازی و اجرای سریع

شیشه سکوریت 10 میل درجه یک

نمونه کارهای پارتیشن اداری

0
رضایت مشتری
0
کارهای انجام شده
0
کارهای در حال انجام
0
شماره خفن

مشتریات ما

سوالات متداول

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن اداری یکی از انواع پارتیشن هایی است که تیم باتیس دکور تولید و عرضه می کند.

مزایای استفاده از پارتیشن اداری باتیس دکور چیست؟

استفاده از پارتیشن های اداری باتیس دکور مزیت های بسیاری دارد که از مهمترین آن ها می توان به کیفیت بالا، قیمت مناسب و متریال فوق العاده با کیفیت اشاره داشت.

هزینه نصب پارتیشن اداری باتیس دکور چه مقدار است؟

هزینه نصب پارتیشن اداری به نسبت نوع و اندازه آن متفاوت است لذا بهتر است برای اطلاع دقیق از هزینه، با متخصصین باتیس دکر تماس بگیرید.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

واحد فروش

09124374363

واحد فروش پشتیبانی

021-91691941

شعبه دوم

021-91691941

توضیحات بیشتر

پارتیشن اداری باتیس دکور

پارتیشن اداری باتیس دکور، یکی از بهترین ابزارها برای استفاده در محیط هایی است که فضای بسیاری دارند و می خواهید اقدام به بهینه سازی فضا کنید. تقسیم بندی فضا با استفاده از پارتیشن دیواری می تواند باعث بالا رفتن راندمان کارکنان، افزایش ارتباط و بهبود فضای کار اشتراکی کارکنان شما شود.

استفاده از پارتیشن اداری مناسب با استفاده از متریال های ام دی اف یا PVC می تواند به مدیریت فضا های بزرگ کمک زیادی کند. همچنین اگر فضای در دسترس شما کم است، بهترین و هوشمندانه ترین روش استفاده از پارتیشن بندی اداری خواهد بود.

ممکن است کارمندان شما نیاز به جداسازی بخش های مختلف داشته باشند تا بتوانند از این طریق ارتباط بهتری با یکدیگر بگیرند و از نزدیک تعامل داشته باشند. در این صورت می توانید از یک اتاق کامل چند بخش مجزا تشکیل دهید و اینگونه ارتباط کارمندان خود را بهتر از قبل کنید. همچنین داشتن حریم خصوصی، به کارمندان کمک می کند تا تمرکز بیشتری داشته باشند و از محیط امن خود استفاده کنند.

در گذشته، محیط های طراحی شده اغلب فضاهایی با چهار دیوار به وجود می آورد ولی با پیشرفت های حاصل شده در تکنولوژی تقسیم فضا بسیار راحت تر از قبل شده است. استفاده از پارتیشن در مواردی نظیر جداسازی فضای ورودی از دیگر فضاها، پنهان کردن قسمت هایی از فضا، تقسیم فضای های بزرگ به دو فضا و … کاربرد دارد.

مزایای پارتیشن اداری باتیس دکور

استفاده از پارتیشن اداری باتیس دکور مزایای بسیاری دارد که به ذکر آنها می پردازیم. تقسیمات اداری با ایجاد فضای خصوصی، باعث ایجاد نگرش مثبت افراد نسبت به محیط کار خود می‌شود. این تقسیمات از تردد بیش از حد و سر و صدای مزاحمت‌آور در ادارات جلوگیری می‌کنند. از طریق جدا کردن فضاها، تقسیمات اداری باعث افزایش بهره‌وری کارکنان می‌شوند.

همچنین، یکی از مزایای این تقسیمات هزینه مناسب و اقتصادی آنها است و همچنین فضاهای جداگانه برای نگهداری وسایل فراهم می‌کنند. تقسیمات اداری، جنبه دکوراتیو برای فضاهای کوچک را دارند و ایجاد آنها، یک حس حرفه‌ای و شغلی به هر سازمان می‌دهد.

اصول طراحی پارتیشن اداری

در هنگام طراحی پارتیشن اداری، باید به تمام جوانب آن توجه کرد و این کار نیازمند مهارت و تخصص فردی با تجربه است. طراحی باید به گونه‌ای باشد که به زیبایی فضا کمک کند، مثلاً از رنگ‌های سازگار با مبلمان اداری استفاده شود و فضای کافی برای قرار دادن قفسه‌ها و کمدها فراهم شود. همچنین برای تأمین نور کافی و دید به محیط، از بازشوها و شیشه‌ها استفاده شود.

طراحی پارتیشن باید به نیازهای خاص هر فضا پاسخ دهد، به عنوان مثال اگر تمرکز و سکوت در آن فضا اهمیت دارد، باید اقدامات لازم برای عایق صوت انجام شود. همچنین باید مصرف انرژی در این فضاها مورد بررسی قرار گیرد و از هدر رفت انرژی جلوگیری شود. طراحی زیبا و مناسب پارتیشن می‌تواند از هزینه‌های اضافی مانند کاغذ دیواری جلوگیری کند.

پارتیشن‌ها باید فضا را کوچک نکنند و باید به صورت هوشمندانه و منطبق با نیازهای فضا طراحی شوند. اجرای این نکات نیازمند مهارت و تخصص در زمینه طراحی دکوراسیون و معماری داخلی است. شرکت مبلمان اداری و محصولات خانگی آریاکو با تبحر خود در زمینه طراحی و ساخت انواع پارتیشن اداری، از جمله پارتیشن تک جداره، دوجداره و تمام شیشه، محصولات با کیفیت بالا را به بازار عرضه کرده است.

متخصصین باتیس دکور با تکیه بر تکنیک های نوین طراحی و استفاده از متریال های باکیفیت، توانسته اند تا بهترین محصولات را در زمینه پارتیشن اداری تولید کنند.

هزینه نصب پارتیشن اداری باتیس دکور

هزینه نصب پارتیشن‌های اداری به چندین عامل وابسته که از مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

انواع مختلف پارتیشن‌ها: از جمله پارتیشن‌های شیشه‌ای، فلزی، چوبی و پلاستیکی که هر کدام قیمت‌های متفاوتی دارند و بستگی به انتخاب نوع پارتیشن، هزینه نصب نیز متغییر خواهد بود.

سایز و ابعاد فضا: متراژ و ابعاد فضایی که پارتیشن باید در آن نصب شود نقش مهمی در تعیین هزینه دارد. فضاهای بزرگتر نیاز به تعداد بیشتر و پارتیشن‌های بزرگتر دارند که هزینه نصب آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

طراحی و امکانات اضافی: در زمان سفارش پارتیشن‌ها ممکن است نیاز به امکانات اضافی مانند درب‌ها، پنل‌های شیشه‌ای، سیستم صوتی، نورپردازی و … داشته باشید که اضافه شدن این امکانات به هزینه نصب می‌انجامد.

نصاب و تجهیزات جانبی: نصب پارتیشن‌ها ممکن است نیازمند استفاده از تجهیزات جانبی مانند بلندگوها، پرده‌ها، سیستم‌های تهویه و … باشد که این نیازها هم هزینه نصب را افزایش می‌دهند.

نصب و نگهداری: هزینه‌های مربوط به نصب و نگهداری پارتیشن‌ها نیز باید مد نظر قرار گیرد که ممکن است بسته به پیچیدگی و نوع پارتیشن متغیر باشد.

مزایای خرید پارتیشن اداری باتیس دکور

باتیس دکور، در تولید پارتیشن های خود از متریال های درجه یک استفاده می کند تا شما از کیفیت محصول مطمئن باشید. علاوه بر این باتیس دکور یکی از تولید کنندگان پروفیل است که بدون واسطه محصولات را از تولیدی به شما عرضه می کند. تیم ما سعی کرده تا محصولات خود را با کیفیت تضمینی ارائه دهد و نیازی نیست تا درباره نوع متریال، طرز ساخت و کیفیت نهایی نگرانی داشته باشید.

استفاده از بروزترین طراحی ها، جدید ترین پروفیل ها و همچنین مدل های مدرن در توسعه محصولات، یکی از اصلی ترین المان هایی است که تیم سازنده پارتیشن های باتیس دکور رعایت کرده است.

توضیحاتی درباره برند باتیس دکور

باتیس دکور برندی مطمئن در زمینه تولید انواع پارتیشن های ساختمانی است که جزو معدود تولید کنندگان داخل کشور محسوب می شود. باتیس دکور با حذف واسطه ها و ارائه مستقیم محصولات به مشتری توانسته علاوه بر کاهش قیمت، مانور بسیاری بر روی افزایش کیفیت محصولات نیز داشته باشد.