خرید انواع پارتیشن از باتیس دکور

مستقیم از تولید به مصرف، کیفیت و تعهدی که به قیمتی مناسب، نظم و تخصص را به فضای شما می‌آورد.

چرا باتیس دکور؟

چرا خدمات باتیس دکور همیشه و همیشه انتخاب بهترین ها، مجموعه ها و مراکز معتبر است؟

کیفیت تضمینی

قیمت رقابتی

تحویل به موقع

بدون واسطه

برای هدیه دادن نظم به محل کارت و زیباتر کردنش اماده ای؟

پارتیشن باتیس دکور

پارتیشن نوعی از دیوارهای جدا کننده عمودی است که برای تفکیک کردن فضاهای داخلی ساختمان، به اتاق های مجازی و همچنین مناطق خاصی نظیر راهروها استفاده می شود. استفاده اصلی پارتیشن بهینه سازی فضای داخلی یک ساختمان است.با استفاده از پارتیشن باتیس دکور می توانید فضاهای بزرگ تر را تقسیم بندی کنید

جهت ثبت سفارش میتوانید از روش های زیر میتوانید اقدام کنید

09124374363

021-91691941

خرید مستقیم پارتیشن بدون واسطه

تضمین کیفیت

هماهنگی ، آماده سازی و اجرای سریع

بهترین و به روز ترین متریال

نمونه کارهای پارتیشن اداری

0
رضایت مشتری
0
کارهای انجام شده
0
کارهای در حال انجام
0
شماره خفن

مشتریات ما

سوالات متداول

پارتیشن های باتیس دکور در چند مدل عرضه می شوند؟

باتیس دکور به تولید انواع پارتیشن های موجود می پردازد که به صورت کلی در دو نوع خانگی و اداری تولید می شوند.

چرا از باتیس دکور پارتیشن بخریم؟

استفاده از متریال باکیفیت، خط تولید حرفه ای و قیمت عالی از مزیت های اصلی خرید از باتیس دکور است.

ویژگی های پارتیشن های باتیس دکور چیست؟

باتیس دکور علاوه بر تمرکز بر روی کیفیت و قیمت، بکارگیری افراد حرفه ای و پیاده سازی طرح های مدرن را هم در اولویت خود قرار داده است.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

واحد فروش

09124374363

واحد فروش پشتیبانی

021-91691941

شعبه دوم

021-91691941

توضیحات بیشتر

پارتیشن باتیس دکور

پارتیشن نوعی از دیوارهای جدا کننده عمودی، سبک و قابل حمل هستند که برای تفکیک کردن فضاهای داخلی ساختمان، به اتاق های مجازی و همچنین مناطق خاصی نظیر راهروها استفاده می شود. استفاده اصلی پارتیشن بهینه سازی فضای داخلی یک ساختمان است. با استفاده از پارتیشن باتیس دکور می توانید فضاهای بزرگ تر را تقسیم بندی کنید و چندین فضای داخلی کوچکتر در اختیار ساکنین ساختمان قرار دهید.

انواع پارتیشن باتیس دکور

پارتیشن های باتیس دکور تنوع بسیاری دارند و شما نیز باید بر اساس نیاز خود، از انواع مختلف با متریال متفاوت استفاده کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از خرید پارتیشن ببرید. به صورت کلی پارتیشن های باتیس دکور به دو دسته اداری و خانگی تقسیم می شوند.

پارتیشن اداری باتیس دکور

پارتیشن های اداری می توانند در محیط های مختلفی نظیر شرکت ها، ادارات مختلف، کتابخانه ها، سالن نمایشگاه، مدارس، اتاق های آموزشی و هر مکانی که نیاز به جداسازی و تقسیم فضا دارد مورد استفاده قرار گیرد. پارتیشن های اداری باتیس دکور اغلب اوقات برای حفظ حریم خصوصی کارمندان و یا تفکیک فضا مورد استفاده قرار می گیرند و علاوه بر این می توانند زیبایی بصری بسیاری به محیط اضافه کنند.

شما می توانید بر اساس محیط مورد استفاده پارتیشن، پارتیشن باتیس دکور را در ارتفاع ها و اندازه های متفاوت تهیه و نصب کنید. برای فضاهایی که تنها نیاز به تقسیم دارند و عایق بودن صوتی اهمیتی ندارد لازم نیست پارتیشن تا سقف چسبیده باشد. همچنین می توانید از پارتیشن های هوشمند استفاده کنید تا قابلیت تنظیم دید به بیرون را داشته باشید و در هر زمان با توجه به نیاز شیشه ها مات و شفاف می شوند.

پارتیشن خانگی باتیس دکور

پارتیشن خانگی نوع دیگری از پارتیشن است که در خانه های آپارتمانی به جای دیوار مورد استفاده قرار می گیرد و به علت اشغال فضای کم می تواند ایده مناسبی باشد. همچنین می تواند از این پارتیشن برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد و دیگر نیازی به تخریب دیوار ها نیست. استفاده از پارتیشن در خانه های بزرگ نیز مقرون به صرفه است و پس از اتمام ساخت بنا، پارتیشن بندی کردم فضاهای بزرگ می تواند به زیباسازی محیط کمک شایانی کند.

برای مثال برای جداسازی کردن حال خصوص و بخش عمومی (پذیرایی) می توانید از پارتیشن باتیس دکور استفاده کنید. در کل می تواند گفت که پارتیشن های خانگی، به علت نبود نیاز به تخریب دیوار، انتقال نور طبیعی و جداسازی فضاها از یکدیگر و داشتن زیبایی بصری بالا بسیار محبوب هستند.

ویژگی های پارتیشن باتیس دکور

پارتیشن های باتیس دکور، مزیت های بسیاری دارند و با استفاده از متریال مرغوب تولید می شوند. به صورت کلی یک پارتیشن خوب مانند پارتیشن های باتیس دکور باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

به اندازه کافی محکم باشد تا بتواند فشار های حاصل از ارتعاش را تحمل کند.

نازک باشد تا از حداکثر فضای کف محل استفاده کند.

در برابر موارد مختلف نظیر قارچ، گرما، آتش و حتی موریانه ها هم مقاوم باشد.

از نظر عایق بودن عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند از نظر نوری و صوتی عایق باشد.

باید حریم خصوصی مناسب را برای فضای داخلی فراهم کند.

وزن مناسبی داشته باشد و روی سازه ها فشار نیاورد.

 در زمینه طرح و رنگ تنوع زیادی دارد.

قابل شستشو هستند.

چرا از پارتیشن باتیس دکور استفاده کنیم؟

چرا باید از پارتیشن استفاده کنیم؟ استفاده از پارتیشن در چه مواقعی مناسب است و چه ویژگی بخصوصی دارد؟

ایجاد حریم خصوصی: اولین مورد ایجاد حریم خصوصی برای حفظ حریم افراد است، برخی از قسمت های ساختمان های اداری و حتی خانگی باید برای افراد خاصی تعبیه شوند و نیاز به ایجاد حریمی امن وجود دارد. استفاده از پارتیشن می تواند بهترین راه حل این مشکل باشد و با کمترین هزینه بیشترین بازدهی دریافت می شود.

تقسیم کردن فضا: مورد دوم، تقسیم فضا است که کار اصلی پارتیشن محسوب می شود و از نوع اسم گذاری این محصول نیز مشخص است. از پارتیشن در فضاهای کوچک و بزرگ می توان استفاده کرد و در این مورد محدودیت بخصوصی وجود ندارد چرا که محصولی بسیاری منعطف از نظر سایز و اندازه است.

افزایش توان سقف: یکی از مواردی که شاید به آن فکر نکرده باشید، استفاده از پارتیشن برای افزایش توان نگه داری سقف است. برای مثال می توان از پارتیشن برای نگه داشتن سقف در موقعیت خود و جلوگیری از جابه جایی آن استفاده کرد.

تزیین و زیباسازی: مورد آخر نیز استفاده از پارتیشن، برای زیباسازی و تزیین فضای داخلی منزل ها و ادارات است که می تواند یک ایده مدرن و جذاب باشد. پیاده سازی نمای جذاب با متریال های عالی بدون نیاز به تغییر دکوراسیون بسیار مناسب است.

مزایای خرید پارتیشن باتیس دکور

باتیس دکور، در تولید پارتیشن های خود از متریال های درجه یک استفاده می کند تا شما از کیفیت محصول مطمئن باشید. علاوه بر این باتیس دکور یکی از تولید کنندگان پروفیل است که بدون واسطه محصولات را از تولیدی به شما عرضه می کند. تیم ما سعی کرده تا محصولات خود را با کیفیت تضمینی ارائه دهد و نیازی نیست تا درباره نوع متریال، طرز ساخت و کیفیت نهایی نگرانی داشته باشید.

استفاده از بروزترین طراحی ها، جدید ترین پروفیل ها و همچنین مدل های مدرن در توسعه محصولات، یکی از اصلی ترین المان هایی است که تیم سازنده پارتیشن های باتیس دکور رعایت کرده است.

باتیس دکور چیست؟

باتیس دکور برندی مطمئن در زمینه تولید انواع پارتیشن های ساختمانی است که جزو معدود تولید کنندگان داخل کشور محسوب می شود. باتیس دکور با حذف واسطه ها و ارائه مستقیم محصولات به مشتری توانسته علاوه بر کاهش قیمت، مانور بسیاری بر روی افزایش کیفیت محصولات نیز داشته باشد.